Sunday, October 25, 2015

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...



#Corat-coret

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

Alhamdulillah…
Dengan izin Allah s.w.t, segala urusan dipermudahkan. Terima kasih, Ya Allah.

1. Antologi Cerpen CAK
Antologi Cerpen Cinta Anugerah Kehidupan CAK sedang berada dipasaran. Terima kasih kepada yang sudi membeli dan membaca CAK. Terima kasih juga untuk Penerbitan Layar Pena kerana sudi memilih hasil karya saya.

2. Ajari Aku Untuk Mencintaimu/ Mencintaimu, Nurul Ain Insyirah
Nak cerita sikit pasal Mini Novel Ajari Aku Untuk Mencintaimu. Buat masa sekarang, mungkin saya belum berkesempatan untuk terus upload sambungan novel ini dan lain-lain novel yang masih tertangguh.
Untuk pengetahuan semua pembaca, pengomen, followers, silent readers, dan semua yang sudi menyokong dari jauh, mini novel Ajari Aku Untuk Mencintaimu akan disambung dalam bentuk novel. Masih lagi memerlukan beberapa bab untuk mengukuhkan jalan cerita dan akan disiapkan dengan tajuk Mencintaimu, Nurul Ain Insyirah. InsyaAllah, jika tiada halangan, novel ini juga akan dihantar ke penerbit untuk dinilai. Doakan semoga perjalanan novel Mencintaimu, Nurul Ain Insyirah dipermudahkan dan lulus penilaian penerbit.

3. Novel Cinta Aku Untuk Dia
Tak lama lagi CAK akan dapat adik baru. Novel Cinta Aku Untuk Dia bakal menyusul ke naskah cetak. Terima kasih kepada mereka yang telibat dengan Novel Cinta Aku Untuk Dia. Bila bakal diterbitkan? InsyaAllah, akan datang tak lama lagi. Penerbit mana? Bakal dimaklumkan tak lama lagi.
Sekarang, saya sedang upload bab/ teaser novel Cinta Aku Untuk Dia di Fb Rose Aleyna dan Group Fb @ Rose Aleyna. Jemput singgah dan join untuk baca bab/teaser yang bakal diupload dari masa ke masa. Doakan semoga perjalanan novel Cinta Aku Untuk Dia berjalan dengan lancar dan berjaya muncul dalam naskah cetak.

4. Terima kasih
            Jutaan terima kasih saya hadiahkan buat yang terlibat. Tidak lupa juga ribuan terima kasih kepada pembaca dan pembeli. Dan kepada yang sudi menjengah blog, mengomen dan membaca walau sebaris ayat, thank you so much. Terima kasih kerana sokongan anda untuk karya yang tidak seberapa ini.  
Doakan yang terbaik untuk saya. Doakan semoga perjalanan manuskrip lain bakal lulus penilaian dan bakal diterbitkan dalam naskah cetak.

Lot of love,

Rose Aleyna
<3 <3 <3



No comments:

Post a Comment